بيانيه شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت 9دیماه


اتفاقی که در روز عاشورا افتاد چیزی نبود که برای عموم ملت ما قابل تحمل باشد. آتش زدن چادر عزای امام حسین(ع)، آتش زدن پرچم عزا، حمله به برخی هیات ها و مراکز عزاداری، کف و سوت و هلهله و شادی در روز اوج عزایی که ملت ما این روز را بزرگ داشته هرگز برای ملت قابل تحمل نبود و ملت پرفراز و افتخار ايران در روز نهم دي حماسه اي ديگردر تاريخ انقلاب اسلامي حك نمودند و پرچم حسيني را برافراشتند.

نهم دی 88، حادثه کوچکی نبود بلكه روز تجلي بصیرت بود ، روز ایمان وشجاعت بود، روز تبعیت محض از ولایت فقیه وامامت امت یعنی حضرت آيت ا... خامنه ای (مدظله العالي)، واز جهتی خاص روز برائت محض از اصحاب مزدور فتنه ومعاند وضد انقلاب بود ، روزي كه به فرموده رهبر انقلاب اسلامي اين روز « حجت را برهمه تمام كرد.»

9 دی تصویری شفاف از خواسته‌های مردم ایران بود؛ خواسته‌هایی که تماماً در دو رکن دفاع از رهبر و حمایت از حکومت جلوه‌ گر شدند و انقلاب را در صراط مستقیمش تثبیت کردند.

والاترين پيام حماسه ۹ دي اين حقيقت است كه ملت غيور ايران اسلامي، براي هميشه حول محور ولايت با وحدتي دشمن شكن و بصيرتي روز افزون همه فتنه‌ها و نقشه‌هاي شيطاني دشمنان خارجي و غافلان و منافقان داخلي را در هم خواهد شكست و روز به روز بر عزت و عظمت خويش خواهد افزود، در حاليكه آنچه براي فتنه گران حاصل شده است، خواري و ذلت روز افزون است.

شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت اين حماسه تاريخي و بزرگ ، هميشه حضور پر شور مردم شريف دارالعباده يزددر صحنه هاي دفاع از دين و شريعت وحمايت از ولي فقيه را ارج مي نهد و اميد است همواره در اين صحنه هاي مقدس تاريخي پيش قدم باشند ودر مراسم هاي اين روز حماسه آفرين ، شركت نمايند.


شوراي اسلامي شهر يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا